Csomagküldési információ

Járványügyi helyzetre való tekintettel az Önök és saját egészségünk védelmében üzletünkben a személyes kiszolgálás szünetel. A megrendelések feldolgozása zavartalanul működik, a csomagokat GLS futárszolgálattal küldjük.  Megértésüket köszönjük!

Házhoz szállítás, információk

Webáruházunk megrendeléseinek kiszállítását a GLS futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

GLS ügyfélszolgálati telefonszám: 06-29/886-700

Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) alternatív címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! Csomagpontra nem kézbesítünk.

Megrendelés leadás után kollégánk minden esetbe felveszi Önnel a kapcsolatot a megadott telefonszámon egyeztetés céljából. Amennyiben a megadott telefonszámon nem érünk el senkit, emailt küldünk, és ha így sem sikerül a kapcsolatot felvenni a megrendelővel úgy a megrendelést töröljük.

Házhozszállítás díjszabása

  0,01 -   30   kg-ig           bruttó:  1.905.- Ft

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan!

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a szállítónak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terhelhetjük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Garancia

Termékekre gyártótól függően 6- 12 hónap (vagy a gyártó által maximálisan meghatározott időtartamú) garanciát vállalunk. Termék meghibásodása esetén a termékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén.

A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott termékeket fentiekben megjelölt címre visszaküldheti. Portósan küldött csomagokat nem áll módunkban fogadni.

Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék(ek)et kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

Az elállási joggal élő vásárlónak kötelessége saját költségén visszajuttatni a terméket a Webáruház üzemeltetőjének. Fontos! A vásárló nem kötelezheti az eladót a szállítási díj kifizetésére, ez minden esetben a vásárlót terheli!

Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog

Ha a termék kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra (pl:  feliratozott póló, egyedi gyártású munkaruházat).

Higiéniai termékek esetén, amennyiben már kibontásra került a termék.

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon.

Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését.

Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.

A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére.

Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása.

Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt).

A termék visszaérkezését és ellenőrzését követő harminc napon belül a B-SAFETY Kft. a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát.

Ügyfélszolgálatunk elérhetősége: 

Telefon: +3620 3600-479

Email: evi@bsafety.hu

SZOLGALATIRUHA.HU WEBSHOP

4025 Debrecen , Miklós u. 5-13. F.5

Mobil +36 (20) 3600-479
Email: evi@bsafety.hu
Honlap: http://szolgalatiruha.hu

SEGÍTHETÜNK? ITT AZONNAL ÜZENHET NEKÜNK:

logo_headKövesd a szolgalatiruhat a Facebookon is!