Csomagküldési információ

Tisztelt Ügyfeleink és leendő Ügyfeleink!!

Nagyon köszönjük, hogy vásárlásukkal megtisztelik a szolgalatiruha.hu web Shop-ot. Böngészés és vásárlás a Webáruházban Honlapunkon tetszés szerint barangolhat, személyazonossága felfedése nélkül megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal. Webáruházunkon történő regisztráció nélkül is tájékozódhat a részletekről. Termékeinket kategóriák szerint soroltuk be. A különböző kategóriákat az áruház bal oldalon lévő menüsorból választhatja ki. Egy kategórián belül több alcsoportot is találhat, amelyek a könnyebb eligazodást szolgálják. Minden csoporthoz csakúgy mint az egyes termékekhez részletesebb összefoglaló leírás is tartozik. A termékek listája egyben az árlistánk is. A webáruházunkban minden termékünk árát bruttó, azaz ÁFÁ-val együtt tüntetjük fel!!! A termék nevére kattintva az adott termék leíró oldala jelenik meg, ahol a részletes leírás mellett képet is talál az adott termékről. A képre kattintva, nagyítva is megjelenik az oldalon. (FIGYELEM! A képek néhány termék esetében a gyártó katalógusából vagy weboldaláról származó "illusztrációk". A gyártók sajnos fenntartják maguknak a jogot a valós termékek megváltoztatására, csomagolás, címkézés... stb. - Webáruházunk éppen ezért tartja magát egyedülálló módon ahhoz, hogy amennyiben Ön mégsem elégedett a megrendelt termékkel, mi visszafizetjük Önnek a termék vételárát.). Adatbázisunkat cégünk munkatársai igyekeznek rendszeresen karbantartani, azonban a gyártók mindegyike fenntartja a jogát arra, hogy értesítés nélkül megváltoztassa a gyártásban lévő készülékek címkéjét, hogy azok felépítése, és technikai kialakítása a folyamatos fejlesztések során változik. Mivel nem minden esetben kapunk ezekről a változtatásokról értesítést, ezért a weboldalunkon közölt adatok CSUPÁN TÁJÉKOZTATÓ JELLEGŰEK, és azok pontosságáért az itt leírt okok miatt nem tudunk teljes felelősséget vállalni - mindezek mellett igyekszünk minden változtatást a lehető leggyorsabban felvezetni oldalunkra. Amennyiben eltérést, frissítési elmaradást találna az adatbázisunkban, kérjük jelezze azt felénk telefonos elérhetőségeinken, vagy e-mailben, hogy mielőbb a lehető legfrissebb információval tudjunk szolgálni. Webshop -on történő megrendelés menete: Ha szeretne vásárolni a szolgalatiruha.hu webáruházán keresztül, akkor mindenféleképpen regisztrálnia kell magát az oldalon, illetve azt követően be kell jelentkeznie rendszerünkbe, mert különben a kosárba rakott termékeket nem tudja megrendelni, tehát nem tudja használni a webáruházat. A regisztráció, illetve a bejelentkezés lehetőségét az oldal jobb felső sarkában érheti el. Ön minden Weboldalunkon szereplő termékünket meg tudja rendelni a termék mellett található kosárba teszem gomb segítségével. A kosarának tartalmát az oldal jobb felső részén található nagy Kosár ikonra kattintva tudja átnézni, módosítani, összegezni. A konkrét rendelés leadásához be kell jelentkezni és regisztrálni az oldalunk jobb felső sarkában található regisztráció menüpont alatt. A regisztráció menüpontban értelemszerűen minden adatot ki kell tölteni, ami szükséges a webshop -on keresztüli rendeléshez. (szállítási cím, elérhetőség, számlacím stb…) A sikeres regisztrációt követően Ön a jelszavával belép az oldalra szintén a jobb felső sarokban található belép gomb segítségével. A Belépés után a kosár tartalmában már csak rá kell klikkelnie a Rendelés feladása gombra és ezzel Ön már meg is rendelte a kiválasztott terméket. A weboldalunkon keresztül rendelt termék(ek)ről, a rendelés után kap egy e-mailt a regisztrációban megadott e-mail címre. Ez egy online megrendelő, amely az Ön által megrendelt termék(ek) listáját és azok árait tartalmazza. Kérjük, ellenőrizze az e-mailben kapott adatokat, és amennyiben bármilyen hibát talál, kérjük, azonnal jelezze az evi@bsafety.hu címen, vagy telefonon a 06-52-536-663 telefonszámon. A megrendelés visszaigazolásáról küldött e-mail nem számla. A számlát a termék kiszállításakor kapja meg. A termék tulajdonjoga is ekkor érvényesül. Amennyiben az Ön megrendelésében hibát fedezünk fel, a rendelés feldolgozása előtt kapcsolatba lépünk Önnel, hogy tájékoztassuk a hibáról és a helyes adatokról. Ezután Ön törölheti vagy módosíthatja rendelését, immár a helyes adatokkal. Abban az esetben, ha többszöri próbálkozás után sem tudunk kapcsolatba lépni Önnel, úgy veszzük, mintha töröltette volna a rendelést. A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár (a 27% Áfát tartalmazó ár). A feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásokból eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget. A weboldalon leadott minden megrendelés elfogadásához cégünk jóváhagyása szükséges. Fenntartjuk a jogot, hogy bármilyen rendeléstől, bármilyen okból elálljunk. A vásárolt áruk jellemzőit, tulajdonságait a konkrét árucikk információs oldalából tudhatja meg részletesen. Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget, a feltüntetett képek helyenként illusztrációk. A www.szolgalatiruha.hu nem garantálja, hogy a jelen oldalakon található anyagok pontosak és teljesek. Webáruházunk bármikor, előzetes értesítés nélkül módosíthatja a jelen oldalakon található termékek információit, leírásait valamint árait. Kijelentjük, hogy az adataihoz az Ön által leadott rendelésből vagy egyéb nyilvános módon jutottunk hozzá. Ezeket az adatokat harmadik fél számára nem adjuk ki. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a rendelés és a fizetés adatai biztonságban legyenek. A www.szolgalatiruha.hu Webáruház csomagküldő szolgálatánál rendeléseit az alábbi formában is leadhatja: Az evi@bsafety.hu e-mail címre küldött elektronikus levél formájában, mely levélben feltüntette a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat: a megrendelő pontos neve (erre a névre állítjuk ki a számlát), a csomagküldés pontos címe (utca, házszám, város és irányítószám), illetve egy telefonszám, amelyen munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban (ha a rendelt termékből nincs, vagy nem az Ön által rendelt kivitelben). A 06-52-536-663 telefonszámon. Hétköznap 08-16 óra óra között munkatársunk telefonon felveszi a rendelést, munkaidőn kívül viszont csak a fent említett e-mail címre küldve oldható meg a rendelés leadása, de CSAK akkor foglalkozunk vele, ha megad egy létező telefonszámot, amin vissza tudjuk igazolni a megrendelést. Az így leadott rendelésekre ugyanazok a szállítási és fizetési feltételek érvényesek, mint a webshop -unkon át leadott rendelésekre. Amennyiben a LEADOTT megrendelésével kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne (pl. nem tudunk szállítani az adott termékből, vagy a rendelt színárnyalatból, stb.) munkatársunk a megadott telefonszámon megkeresi Önt. (Ezért nagyon fontos valamilyen telefonszám megadása - akit nem tudunk elérni, azzal nem tudunk egyeztetni, és arra fogunk várni, hogy mikor olvassa el az e-mailjét, ha pedig betelt a postaládája, akkor a leveleinket soha nem kapja meg, és azon bosszankodik, hogy nem foglalkozunk a rendelésével - pedig ez nem igaz. Ha nem veszi fel a telefonját, akkor szintén nehéz az értesítés. Jelen pillanatban is legalább 10 olyan csomag vár személyes átvételre, amelyek megrendelői NEM VESZIK FEL A TELEFONJUKAT!) Nagyon fontos tehát, valamilyen létező elérhetőségnek a megadása, vagy az e-mailek rendszeresebb olvasása. Ha nem tudjuk valakivel felvenni a kapcsolatot, és a rendelésével olyan kérdés merül fel, amivel kapcsolatban egyeztetésre lenne szükség, akkor a rendelést az egyeztetés létrejöttéig NEM küldjük el. Elsősorban az Ön érdeke tehát, hogy létező és valós elérhetőségeket adjon meg! Csomagküldés 24 órán belül a GLS futárszolgálattal: Raktáron lévő terméket minden munkanapon 12 óráig leadott rendelést a következő munkanapon a GLS futárszolgálat a megadott címre kiszállítja. A kiszállítás az Egész ország területére vonatkozik. Teljesen független hogy Budapest vagy vidék, a legnagyobb várostól a legkisebb településig. Cégünk igyekszik a csomagolási- és szállítási költségeket a minimálisra szorítanni, éppen ezért nem postával, hanem a GLS futárszolgálattal szállítjuk ki! Miért? Azért, mert gyorsak, megbízhatóak és mert garanciát vállalnak az általuk kiszállított csomagokra. A megrendelt termék CSAK egyszeri kiküldésre érvényes, viszont amennyiben a csomagot "nem vette át", "az átvételt megtagadta", "nem rendelte" vagy "nincs pénze kifizetni" jelzéssel kapjuk vissza, fenntartjuk a jogot arra, hogy az ezt követő csomagok kiszállítását megvonjuk, és csak személyesen a debreceni üzletünkben lehessen átvenni. A kellemetlenségek elkerülése végett, kérem adjon meg egy telefonos elérhetőséget, ahol a futár vagy az ügyfélszolgálatunk el tudja Önt érni. Amennyiben szeretne információt kapni arról, hogy az Ön által megrendelt termék hol van (GLS-depó, futár, stb. - részletes nyomkövetése van minden csomagnak), hívja ügyfélszolgálatunkat, ahol megadják Önnek a megrendelt termék csomagszámát, így ha Ön a GLS központi +36-29-886-660 számát tárcsázza, információt kap ,hogy hol jár megrendelése. Házhozszállítással történő rendelés esetén, kérjük átvételkor ellenőrizze tételesen a termék(ek) sértetlenségét, a csomagban foglalt egyéb kiegészítőket, a számlán szereplő adatok helyességét. Amennyiben eltérést észlel, lehetősége van a csomagot visszaküldeni központunkba. Kérjük észrevételeiről tájékoztassa ügyfélszolgálatunkat, hogy a felmerült hibát mielőbb korrigálhassuk. Ha valamiért mégsem tudta átvenni a csomagot, mert emberek vagyunk, - lehet, hogy az új futár nem talál oda a megadott címre, lehet, hogy Önnek jön közbe valami, és ezért nem tudja megvárni a futárt - akkor kérjük JELEZZE ügyfélszolgálatunknak a problémát, mert minden olyan esetben, amikor ilyen előfordul, természetesen van lehetőség arra, hogy a csomagot újra kiküldjük (akár a saját költségünkön is). Ezzel a korlátozással nem a VÁSÁRLÓINKnak akarunk kellemetlenséget okozni, az a célunk, hogy minél jobban és színvonalasabban kiszolgáljuk őket! Ennek a korlátozásnak az a célja, hogy a komolytalan, rosszindulatú, vagy valótlan megrendeléseket és megrendelőket kiszűrjük. A csomag értékét utánvéttel, a csomag átvételekor a GLS munkatársának kell kifizetnie. Amennyiben Ön a kiszállítás idejében nem tartózkodna a megadott címen, a GLS üzenetet hagy a küldemény megérkezéséről. A GLS-nél kérhető a csomag ismételt, vagy más címre történő kiszállítása: a +36-29-886-660 telefonszámon a csomagszámra hivatkozva. GLS 3 munkanapon át őrzi a csomagot, és kísérli meg ismét a kézbesítését. Ha a csomagot ez idő alatt nem veszik át, akkor azt a GLS visszajuttatja áruházunkba. Az ilyen csomagokat újra elküldeni CSAK a szállítási költség újbóli felszámításával tudjuk. A csomagot a GLS  sértetlenül köteles átadni Önnek, ám a tartalmát tekintve tételes áruátadást nem végez. Amennyiben a csomagolás sérült, kérjük vetessen fel erről jegyzőkönyvet a GLS munkatársával, ellenkező esetben reklamációt nem áll módunkban elfogadni (ugyanis a későbbiekben a GLS nem fogja elismerni). Sérült csomaggal kapcsolatos reklamációit, panaszait a kiszállítást követően 24 órán belül jelentheti telefonon a 06-20-3600-479 telefonszámon, vagy e-maiben az evi@bsafety.hu címen. Amennyiben 24 órán belül nem jelzi cégünknek észrevételeit, a későbbiekben azokat már nem áll módunkban elfogadni. Amennyiben cégünk nyitvatartása nem teszi lehetővé, hogy reklamációját 24 órán belül telefonon közvetítse felénk, kérjük írjon nekünk e-mail címünkre. A GLS futár csak kiszállítja a csomagot a megadott címre, nem tud felvilágosítást adni a termék használatát illetően, kérdéseivel kérem forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz. A GLS futár nem szereli össze a dobozban kiszállított készülékeket. Összeszerelést kizárólag szervizes munkatársaink, illetve a partnercégeink vállalnak! Amennyiben ezt a szolgáltatást szeretné igénybe venni, kérem keresse fel cégünket elérhetőségeinken és kérjen rá árajánlatot! A szállítási és csomagolási költség abban az esetben is TELJESEN megtakarítható, ha a megrendelő a csomagot debreceni üzletünkben (4031 Debrecen, István út 108.) munkaidőben, személyesen veszi át. Ilyen esetben a csomagra semmilyen szállítási és csomagolási költséget NEM számítunk fel. Ha ezt a megoldást választja, akkor az ügyfélszolgálat értesítése után (ami történhet e-mailben, vagy telefonon) elegendő a csomagért telephelyünkre elmenni. A megrendelt csomagokat legtovább 15 napig tároljuk, közben munkatársunk több alkalommal is megpróbálja Önt e-mailben, vagy telefonon értesíteni. A 15 nap letelte után a rendelést töröljük. Webáruházunk több mint 30 beszállító termékeit kínálja. A termékek egy (nagyobb) része állandóan van raktárkészleten, ám egyes termékeket nekünk is csak megrendelésre szállítják. Átlagos esetben a megrendelt termékeket 1-2 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot ez a termék nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon. Ha csak mód és lehetőség van rá, akkor a rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük, viszont néhány esetben (pl.: ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot, és több e-mail-ünkre sem válaszol, vagy nem veszi fel a telefont) a mi hibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő sebességgel feldolgozni, pl.: ha a beszállítóinknál is hiánycikk a rendelt termék . Véleményét, észrevételeit, panaszait kérjük írja meg nekünk e-mailben. Cégünk munkatársai minden beérkezett levélre reagálnak és minden olyan esetet, amikor a rendelést a mi, vagy besszállítónk hibájából nem teljesítettük, vagy rontottuk el - a maximális felxibilitással, és pénzvisszafizetési garanciával kezelünk!

Ingyenes kiszállítás tartozik azon termékeink mellé , amelyek külön akciójában szerepel az ingyenes házhozszállítás. A Bruttó 100.000 Ft vételár alatti termékek esetén, a raktáron található áruk 24 órán belüli kiszállítás egyszeri díja bruttó 1.905 Ft utánvét esetén. lesz. A fent említett szállítási költségek kizárólag belföldi GLS kézbesítésekre vonatkoznak. A külföldi szállítási díjakról érdeklődjön ügyfélszolgálatunknál. Egyedi igények szerinti Magyar Posta kiszállítás Ön hagyományos postai utón is rendelhet egyedi igény szerint. Sajnos mivel a magyar posta díjszabásai magasabbak, mint a GLS Futárszolgálat díjszabásai így ebben az esetben kénytelenek vagyunk szállítási költséget számlázni. Ingyenes kiszállítás esetén a Postai díjból Bruttó 1.900 Ft költség feletti rész kerül kiszámlázásra. A nem ingyenes kiszállítás esetén a teljes postaköltség a vevőt terheli. Megrendelési értesítő és visszaigazolás. Ön minden elküldött rendeléséről visszaigazolást kap a regisztrációnál megadott email címére. Továbbá a szolgalatiruha.hu munkatársa felkeresi Önt a megadott telefonszámon, és személyesen leegyezteti az esetlegesen még nyitott kérdéseket. Fizetési módok Webáruházunkban jelen pillanatban két fizetési mód használható. 1. Utánvétel: Ez a készpénzzel az áru átvételekor történő fizetés. Az árut az átvételekor kell kifizetni készpénzben a GLS Futárnak, személyes átvételre pedig a szolgalatiruha.hu debreceni irodájában van lehetőség. Ön megrendelheti a terméket akár webáruházunk bevásárlókosarával, e-mailben vagy telefonon a 06-52-536-663 telefonszámon. Munkatársaink összekészítik a csomagot, illetve ha van olyan termék, amelyre várni kell, akkor ezt telefonon, vagy e-mailben jelzik a megrendelőnek. Ha a rendelt termékek közül valamit nem tudunk beszerezni mert hiánycikk a gyártóknál, akkor ezt személyesen telefonon jelezzük, ha nem tudunk telefonálni (mert nincs telefonszám vagy nem veszik fel) akkor e-mail formájában értesítjük ügyfeleinket. Amikor a csomag elkészül, kollégáink kiállítják a számlát, majd a csomag megkapja a GLS-azonosítóját, és a feladás napján egy e-mail-es jelzést küldünk megrendelőinknek - a csomagokat körülbelül 16:00 -kor viszi el tőlünk a GLS minden munkanap. A feladást követő napon reggel lehet először érdeklődni a GLS-nél a csomagról a csomagszám alapján. A futárnak a csomag átadásakor kell készpénzben kifizetni a csomag értékét, amely esetenként tartalmazhatja a szállítási költséget is, amennyiben a megrendelés értéke 25.000 Ft alatt van. 2. Banki előre átutalás: A másik, talán kicsit kényelmesebb megoldás, az Banki előre átutalás. Ebben az esetben a számla összegét és sorszámát elküldjük Önnek fax-on vagy sms-ben. Ön átutalja a számlán szereplő összeget (hivatkozva az elküldött számla sorszámára) melynek beérkezésekor értékbiztosítással a GLS-el elküldjük a csomagot, a szállítási díj ilyenkor kedvezőbb 1.500 Ft mert ilyenkor nincs utánvét díj. Az ügyintézés pontos menete: 1.Ön leadja cégünknek a megrendelését. 2.Munkatársaink megnézik, hogy minden termék van-e raktárkészleten, ha nincs, akkor viszont pár napot várni kell a beérkezésükre. 3.Ha minden Ön által rendelt termék hiánytalanul megvan, akkor kiállítjuk a számlát, és telefaxon elküldjük Önnek a számla másolatát, amely tartalmazza cégünk bankszámlaszámát. 4.Ön elutalja a pénzt. 5.A pénz megérkezésekor (minden nap 08-18:00 között ellenőrizzük a beérkezett összegeket) telefonon, vagy e-mailben értesítjük Önt, hogy a csomagot feladtuk, vagy az átvehető debreceni telephelyünkön. 6.GLS esetében a csomag a következő munkanapon kerül kiszállításra, amennyiben az átutalt összeg cégünk bankszámlaszámára 12:00-ig beérkezik. 7.Önnek ebben az esetben a csomag átvételekor már semmit nem kell fizetnie. 9.Az elkészített csomagokat 15 napig őrizzük. Ez idő alatt többször is küldünk e-mailt az utaláshoz szükséges adatokkal, illetve erről telefonon is értesítjük vásárlóinkat, viszont ha ez idő alatt nem utalják el a csomag összegét, a rendelést tárgytalannak tekintjük és lezárjuk. Elállási jog Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően e-mailben vagy a 06-52-536-663 telefonszámon személyesen mondhatja le, a csomag postázása előtt minden következmény nélkül. Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon (pl.: színárnyalatban, a kért eszköz típusában) nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több napot, esetleg hetet kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja. Amennyiben cégünk a telefonos egyeztetés után elküldte Önnek a megrendelt csomagot, és azt Ön 3 munkanapon belül nem veszi át, a csomagot automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre, így az oda-, és egyben visszaszállítás költsége is sajnos minket terhel. Sajnos a legnagyobb jóindulatunk ellenér is előfordulhat az, hogy a futár nem találja meg a címet, zárva az ajtó, nem működik a csengő, nincs kiírva a név a csengőre, esetleg valami miatt éppen nem tartózkodik senki a megadott címen, stb. A futárok egy része nagyon rugalmas (ők is a teljesített csomagok után kapják a bérüket, ezért érdekük, hogy minél több csomagot kézbesítsenek) és a csomagra felírt telefonszámon megpróbálják elérni Önt, és egyeztetni egy ismételt időpontot. Sajnos a futárok nem tudnak többet vállalni, mint a szerződésben rögzített "megpróbálják kézbesíteni a csomagot a feladást követő munkanapon munkaidőben". Ha kiderül, hogy a csomag valóban a futár hibája miatt nem került kézbesítésre, akkor természetesen cégünk a csomagot a saját költségén újra elküldi Önnek. Ha azonban a megrendelő hibájából nem került sor a kézbesítésre (különös tekintettel a: "megtagadta az átvételt", vagy a „nem rendelte a csomagot"), akkor Webáruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban CSAK előre átutalás esetén küldjön újra csomagot, illetve az átvételt csak személyesen a debreceni üzletünkben teheti meg. Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el. Az áru visszaszolgáltatásából adódó költségeket a vásárló köteles viselni (viszont ha arról van szó, ebben is rugalmasak vagyunk - ha egy kicsit is indokolt a kifogás, akkor magunkra vállaljuk a visszaszállítás költségét is). A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért a Vásárló teljes körűen felelős. Vásárlóink elégedettsége nekünk minden profitnál fontosabb! Szavatosság, garancia A szavatosság a gyári hibára, illetve anyaghibára vonatkozik: azt SZAVATOLJUK, hogy a termékek, melyeket a szolgalatiruha.hu forgalmaz, hibátlanok, és első osztályúak. Amennyiben nem, akkor a törvényben előírt módon cserét, vagy teljes körű pénzvisszafizetési kötelezettséget vállalunk. A szolgalatiruha.hu által forgalmazott termékekre a beszállítóink, a gyártók és importőrök változó idejű garanciát adnak. A garancia ideje termékenként eltérő lehet, de műszaki cikkek esetében általában 12 hónap vagy több. Egyes gyártók termékeikre több éves garanciát is vállalnak. A garancia ideje alatt a rendeltetésszerű használat mellett előforduló hibák kijavítására az adott termék SZAKSZERVÍZE vállalkozik, a szakszervizek címe MINDEN esetben a jótállási jegyen, esetleg a termék csomagolásán, vagy használati útmutatójának a végén van feltüntetve. A megfelelő szakszerviz elérésében ügyfélszolgálatunk készséggel áll vásárlóink rendelkezésére. Az árukat az adott termékekre vonatkozó előírások szerint jóváhagyott kivitelben szállítjuk. Az áru átadásakor minden berendezéshez, illetve készülékhez a hatályos törvényi előírások alapján biztosítunk magyar nyelvű kezelési utasítást, áruosztály-, vagy minőség-besorolást és jótállási jegyet. A Vásárló a termék meghibásodása esetén a jótállási jegyen feltüntetett márkaszerviz(ek)hez fordulhat javítás céljából. A berendezések márkaszervizbe történő szállításának költségei minden esetben a vásárlót terhelik, cserelehetőséget az adott termék gyártója, vagy importőre biztosít (cserejegyet ad, ennek ellenébe tudjuk a készüléket üzletünkben kicserélni). Pénzvisszafizetési garancia Előfordul, hogy az internetes katalógusunkból megrendelt termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna (ennek elkerülése érdekében kérem hívja ügyfélszolgálatunkat, vagy kérje ki szakemberünk véleményét!). Az ilyen esetekben természetesen pénzvisszafizetési garanciát vállalunk, (amely kizárólag az áru értékére vonatkozik) melynek érvényesítési módja a következő: jelzi a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét Ügyfélszolgálatunknak telefonon 06-52-536-663, vagy e-mailben: evi@bsafety.hu , esetleg levelezési címünkön: 4031 Debrecen, István u. 108. Munkatársunk az egyeztetés után (a számla visszakeresése, a termék értékének megállapítása) közli Önnel, hogy a termék milyen módon vehető vissza (bontatlan és sértetlen terméket minden kérdezés nélkül visszaveszünk). Ha nem tudja a terméket személyesen visszahozni debreceni üzletünkbe, akkor Ön postai csomagként feladja az alábbi címünkre a visszaküldeni szánt terméket: Telephelyünk: B-Safety Kft 4031 Debrecen, István út 108. (Utánvétes, postai és egyéb küldeményeket kizárólag az itt feltüntetett telephelyünkön tudjuk átvenni! Beszereléssel, értékesítéssel és személyes információszolgáltatással is csak az itt megjelölt címen foglalkozunk!) Kérjük a csomagot értéknyilvánítással adja fel, NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni. Viszont amennyiben csak meggondolta magát, a postaköltséget sajnos NEM áll módunkban visszafizetni. A termék megérkezésekor munkatársunk ellenőrzi annak sértetlenségét, és piros postai utalványon vagy banki átutalással (ahogy Ön kéri) visszaküldi Önnek a termék értékét. Nem valós tartalmú Vak és Kamurendelések. Sajnos ma egyes embereknek jó szórakozása az Internetes áruház ak portáljain fantom és nem valós tartalmú rendelgetések leadása. Ezért a szolgalatiruha.hu munkatársai minden esetben csak a telefonon visszaegyeztetett rendeléseket és kiszállításokat teljesítik.

SZOLGALATIRUHA.HU WEBSHOP

4031 Debrecen, István út 108.

Mobil +36 (20) 3600-479
Fax: +36 (52) 426-335
Email: evi@bsafety.hu
Honlap: http://szolgalatiruha.hu

SEGÍTHETÜNK? ITT AZONNAL ÜZENHET NEKÜNK:

logo_headKövesd a szolgalatiruhat a Facebookon is!